Nu börjar sommarn på riktitigt för mig, el...

img_0102 (MMS)

Nu börjar sommarn på riktitigt för mig, eller snarare oss. Vi sitter på Max i Västerås, och njuter av solen.  Nu är vi nämligen på väg ner till "Paradiset", som mormor kallar det. Sommarstugan strax utanför Lysekil.  Där ska vi fira en traditionell midsommar med silllunch, midsommarstång och logdans. Eftersom det är en ganska lång bilresa passar vi på att stanna en natt hos Connys föräldrar. Så har vi bara halva resan kvar imorgon.  Ska inte glömma att nämna att vår älskade son blir 11 veckor idag.  Och vi sitter nu och diskuterar tatuerings förslag då med hans namn. Har inte med mig datorn. Så vi får se om jag skriver något mer, annars är vi hemma igen på söndag. Glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh vad härligt, skönt att komma bort lite från stan!

Vi hade också ett "klassiskt" midsommarfirande, medn sill och jordgubbstårta och hela köret... rätt kul för en gångs skull!

hoppas ni hade en jättehärlig dag!!

2010-06-26 @ 21:21:15
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0