plocka ögonbryna


Det finns en del saker man skjuter upp i det längsta nu när man har smått. Bland annat att plocka ögonbryna och raka bena. Man ar lite andra prioriteringar, och visst vill jag fortfarande se fräsch ut, men det blir istället att man lägger den lilla tiden man har över till att duscha, ta på sig lite snygga kläder och slänga på lite mascara.

Nu när sommarn är här är det inte lika kul att gå med orakade ben occh shorts. I morse åkte därför tortyrmaskinen fram, nämligen min epilator som jag både älskar och hatar.
Det gör u egentligen bara ont de första gångerna man använder den, men jag har ju nöjt mig med en rakhyvel under graviditeten.
För att avsluta uppfrächningen både plockade jag och trimmade jag ögonbryna. Vilken lyx man har att Conny är hemma såhär på förmiddagarna!

Idag ska jag och Neo traska iväg och träffa mamma gruppen. Förhoppningsvis kommer han sova gott. Vi har haft en liten gnällig kille denna morgon.

Vi var uppe vid 08 så han fick äta lite. Efter det brukar vi kunna somna om, vi låg och pratade lite i sängen och sen kom världens spya. Så min plan på att få sova mer gick upp i rök, och istället blev det att göra rent en bebis och en madrass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0