slapp dag


Redan igår bestämde jag mig för att bara använda denna dag för att slappa, gosa med plutten och fixa här hemma.
Så för min del gjorde de inget att det var mulet när vi vaknade i morse.
Trots att vi gick och la oss vid midnatt och jag inte gick upp förän vid 10 kändes det som jag knappt kunde hålla ögona öppna. Vi har inte varit uppe mer än 3 gånger i natt, var av sista gången var bara för att hämta Neo till vår säng.
Varför är man så trött vissa dagar?

Idag har jag redan hunnit med att städa uppbåde lägenheten och bebisen. Måste ju vara fina inför morgon dagen. Då veckans höjdpunkt inträffar, Conny är ledig!

Så nu är Neo ny barad, lägenheten är dammtorkad och dammsugen, jag ska bara svabba golvet sen kan jag känna mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0