snorigt


Dålig uppdatering av mig, men vi är sjuka. Det började med att Conny fick ont i halsen i söndags, och jag och Neo blev hängiga i tisdags. Nu är vi mest snoriga. Enligt termometern ska Neo inte ha någon feber, men vi fick höra att en örontermometer inte mäter helt rätt på så små barn. Så vi ska köpa en ny imorn, och även lite nezeril till honom då koksaltlösningen inte hjälper.
Så i natt var jag uppe massa gånger för att kolla att han forfarande andades, var så orolig att han skulle kvävas av slemmet.
Så det har inte blivit några 8 veckors bilder än. De kommer.

Kommentarer
Postat av: Tova

Usch, vi är också lite små-sjuka, jag har ont i halsen och lille Elliot är snuvig och gnällig :( så jobbigt när man inte har energi till att vara en "pigg" mamma. Och framförallt jobbigt att se de små lida...

Hoppas ni kyrar på er snart!

2010-06-07 @ 11:04:30
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0