mvc


Idag var det dags för besök hos barnmorskan igen. Alla värden var bra, bebisen växer som den ska och hjärtat slår som det ska. Utöver de vanliga testerna bestämde vi också vilken BVC jag ska gå till sen. Finns i alla fall tre olika som ligger ungefär lika nära. Men BM rekomenderade att jag skulle välja den som anvarar för Råcksta området. Mest för att möjligheten att träffa andra mammor i samma område var större.
Eftersom alla ligger på samma avstånd så valde jag den hon rekomenderade.

Resten av dagen har varit lugn. Jag var förbi och köpte en pensel så jag skulle kunna börja måla skötbordet här hemma.
När jag sen började måla märkte vi att färgen inte täckte, och läste först då på burken att det var lasyr.
Varför ställer man en lasyr bredvid en helt svartmålad pall? Dessutom ger bilden på burken det intryck att det skulle bli helt svart. Typiskt IKEA.
Den skulle säker kunna bli helt svart, men det skulle krävas att jag målade den minst 5 gånger, och det har jag ingen lust med. Så jag fr vänta tills vi varit iväg och köpt riktig färg.

Så dagens stora plan gick åt skogen. Nu är det dags att se Halv åtta hos mig.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 12:05:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0