top model 13 och blåbärs sorbet


Nu har jag precis sett det första avsnittet av Americas next Top model 13. Denna säsong har dom ett litet annat koncept, det är bara tjejer under 1,70 med. Kanske på jakt efter den nya Kate Moss?
Får vi se hur det går. Jag har i alla fall sett fram emot en ny säsong, och nu är första avsnittet avklarat.

Denna helg gjorde jag en ny upptäckt, nämligen Sias blåbärs sorbet. Har alltid tyckt om sorbeter, framförallt hallon och fläder, men ibland kan dom ha en tendens att inte bara så goda. Nu var det Conny som valde smak, och den var super god. Det smakar verkligen mycket blåbär, och inte alls plastigt som jag trodde den skulle göra.

Håller på att försöka vänja mig vid den nya tiden lite, så nu står jag med middagen. Spagetti och köttfärssås, väldigt fantasirikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0