världens sämsta på att svara


Min kära mor är helt fantastiskt på många olika saker. Framförallt är hon världens bästa mamma. Men det finns några saker hon är fantastiskt dålig på, en av dessa saker är arr svara i telefon.
Imorse när jag ringde henne svarade hon iofs, men stod upptagen och lovade att ringa upp när det var fika dags.
Självklart förstår jag att hon jobbar, och har massa elever runt omkring, så de sista jag säger är att hon inte ska glömma att ringa upp.
Detta är nu 3 timmar sedan, och nu har hon inte telefonen på. Då blir man lite trött.
Det jag hade att säga hade tagit ca 3 min. Men men hon är ju så söt, så de går inte att vara sur på henne.

Nu är i alla fall bebisens säng bäddad och redo att sova i. Ytterligare en sak att pricka av på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0