älskar min bugaboo

Jag är så otroligt nöjd med vår vagn, den är värd vartenda öre.
Först och främst är det den snyggaste vagnen på marknaden, enligt oss. Sen är den otroligt smidig.
Den tar ingen plats, är lätt och fälla ihop och väger nästan inget. Dessutom är den så lätt körd.
Enda gången jag inte varit helt nöjd var innan jag hade satt på snöhjulen och det var snö, men det har jag ju löst nu.
Dessvärre är den ju inte lika smidig inne i affärer med dom hjulen, tur att det är så lätt att byta.

Jag förstår inte varför man köper en stor tung vagn om man inte bor på landet med mycket terräng, om man nu ändå köper en ny. Jag vet att om jag hade en skulle jag känna att det bara var jobbigt att gå ut.
Och skulle jag bo där jag var tvungen att köra mycket terräng körning skulle jag köpa en Urban Jungel, och ha en begangnad eller något onder den korta tiden barnen sitter upp men man ska ha dom vända mot sig.
Det är nog den enda vagnen jag skulle kunna tänka mig att byta min emot just nu.

Sen visst kan jag förstå dom som gillar Emmaljunga, för dom är rätt söta. Men dom finns ju också nmera med svängbara hjul. Och det är inte riktigt min stil.
Men de finns så många tråkiga vagnar. Men smaken är som baken, och alla kanske inte vill eller har råd tt lägga massa pengar på barnvagnen.

Men jag anser att barnvagnar är som bilar, en barnvagn säger vem du är.



Dessa färger är dom vi har, beroende på humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0