brrr


Idag är det super kallt ute. Har precis kommit hem från en liten vända till affären, akut shopping av barnmat.

Igår kväll upptäckte jag att Neos gröt var slut, eller ja den gröten han brukar få. För några veckor sedan testade vi Nestles gröt (vi brukar köra Semper), och stackars Neo fick SÅ ont i magen. Bara skrek och skrek och sov jätte oroligt.
Eftersom gröten nu var slut äkte jag att vi testar den igen, ingen bra idé, mycket skrik blev det i natt. Vi var upe flera gånger och bar runt på honom tills han somna om.
Imorse tänkte jag då försöka mig på att ge honom hemmagjord hevregrynsgröt. Det kom ut lika snabbt som jag stoppat in den, och e hel del kväljningar blev det.

Så nu är Sempers gröt inhandlad, lite burkar och även en liten förpackning majsvälling. Förhoppnings vis gillar han den, för havrevällingen vägrar han.

Nu ska lunch till mig fixas, omelett med svampstuvning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0