kroppen

Som jag tidigare nämnt ser kroppen inte ut som tidigare, innan graviditet och förlossning.
Jag, som säkert många andra, tycker att det har varit jobbigt med denna förändring.

Nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och tagit lite bilder.

Dagen innan förlossningen

Nästan 8 månader senare

 

Egentligen bör jag inte gnälla, för det har kommit en del bra saker med,

 

  1. Jag väger mindre än på 6 år (4 kg mindre än innan jag blev gravid).
  2. Jag har blivit 7 cm mindre runt rumpan (om jag kommer ihåg mitt största mått rätt).
  3. MINA CELLULITER ÄR BORTA!!! Upptäckte jag i morse. (något jag haft de sensta 6-7 åren).
  4. Brösten är tillfälligt större.
Jag har fortfarande 2 kg kvar till min mål vikt, men i det stora hela är jag defenitivt smalare än innan.
De sämre sakerna är ;

  1. Jag har bristningar på höfter, mage och bröst. (Men det är något jag kan leva med, och med tiden kommer de inte synas så mycket)
  2. Brösten kommer bli som taxöron. (Går att operera)
  3. Inga av mina gamla byxor passar längre. (Går att köpa nytt men det blir väldigt dyrt)
  4. Allt är mycket häningare. (Får börja gymma...sen)

Kommentarer
Postat av: mirrepirre

haha naima du har fett liten rumpa nuuuu :(

2010-11-30 @ 16:00:47
Postat av: Emilia

Vet hut, snygga kvinna! Nu ska du inte vara sån, du har ju en drömkropp ;) Och du vet att om några år kommer du att se på dessa bilder och sucka längtansfullt... Och om JAG skulle lägga upp bilder på min kropp skulle ni säkert få mardrömmar... (surpuppan Emilia sätter punkt).

2010-12-01 @ 00:00:41
URL: http://prettylittleditty.blogg.se/
Postat av: Jasmin

ÅHHHH jag längtar tills jag får tillbaka min kropp!!! Är såååå peppad på träningen!!!!!!

Är som en gammal kärring....



Snart är det min tur att bli mig själv igen! bra jobbat tjejen!

2010-12-01 @ 20:27:10
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0