soffsovande mamma


Igår slog jag nog sovrekord. Neo vaknade klockan 8 som vanligt. Vi var uppe kanske 1 timme, sen somnade vi på soffan. Vaknade till en stund och kröp ner i sängen igen, sen gick jag inte upp förän 10.30.
Efter babysim, veckans storshopping på coop och lunch deckade jag på soffan igen och sov minst 1 timme.
På kvällen somnade jag sen på soffan vid 23, sov fram tills 02.00 och kröp då över i sängen.
Snacka om att man måste varit slut! Inte var jag speciellt pigg när plutten vaknade klockan 8 i morse heller.

Visst låter mamma livet glamoröst?!

Nu sover Neo, och jag ska krypa ner brevid min käre make i soffan. Vi har idag tagit en snabbis uppe i centrum. Kollat på kläder till Neo, köpt en rouge till mig och lite annat som vi klömde på affären igår.

De gäller att hålla i sig satt man inte trillar i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0