barnvagnsbio


Igår hade vi det jätte trevligt. Vi var först förbi öppna förskolan en snabbis och träffade alla mammor och bebisar.
Sen åkte vi och träffade tjejerna, Linda och hennes super söta dotter och Linnéa med den fina magen.
Visst längtar man tillbaka lite, det är underbart myigt med gravidmage.
Det blev mycket förlossnings snack och förberedelser.
Eftersom min förlossning var rätt speciell och Linda inte hade hört att det gått så fort att Neo föddes hemma blev det snack om det.
Kan ju inte låta bli att känna mig stolt över att jag klarade av det endast med Connys hjälp.
De flesta blir ju väldigt imponerade, även de som jobbade inne på BB.

Nästa gång vi ses blir det med tre små bebisar i Uppsala. Ska bli så spännande att se hur det går för Linnéa, vad det blir för en liten person.

Efter trippen in till city var jag helt slut och Neo ville inte alls sova. Så vi låg och busade så gott jag orkade i soffan.

Idag har vi varit på barnvagnsbio, det är ju andra gången, men det blir ju lite krångligare ju vildare dom blir.
Vi såg "I rymden finns inga känslor", en super film enligt mig.
Sen blev det mammalunch i centrum och lite shopping på de.

Nu e det dags för "Unga mödrar". Conny har jobbat dag idag, så han bör komma hem om 1 timme och idag ska vi testa majskrokar.

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Ja, men eller hur! ;D

2010-09-15 @ 17:37:34
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Skönt att höra att det var på mitten du gick upp. Alla verkar säga antingen slutet eller början och eftersom jag inte gick upp i början antog jag att detta bara var början på slutet för mig, hehe.



Du har helt rätt i att jag inte borde oroa mig så länge jag och bebis mår bra, men precis som du säger får man en sån chock när man ställer sig på vågen :)

2010-09-15 @ 17:39:13
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: liiah

Det var så mysigt att ses .. kommer bli ännu mysigare nästa gång när jag också har en bebis :) ser fram emot det! jag ska börja kolla redan nu efter bra cafér och lunchställen i uppsala som är anpassade efter oss småbarnsföräldrar. Kram till dej och din lilla goding.

2010-09-16 @ 16:36:35
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0