favoriten

Dagen började inte så bra. Vi skulle till bibloteket på information som BVC hade fixat. Vi skulle vara där 09.30, lite tidigt tycker jag. Jag gick unt och tyckte jag hade massa tid här hemma, vilket jag inte hade. 17 över gick jag härifrån och var framme i tid (efter en riktig power-walk). Då kommer dom från min mamma grupp och berättar att det är inställt. Men det fick bli en fika istället.

Idag har vi varit på ytterlifare 2 förskolor. Den ena var lika dålig som den första vi va på, men den andra var super. Det kommer bli svårt att hitta en jag gillar bättre nu tror jag, men jag har ca 4 till att besöka.

Lovade ju lite nya bilder, och idag har jag försökt få några på hur duktig Neo har blivit på att sitta upp.
Bara den senaste dagen har han fått bättre balans.


Lite suddiga, får man se hur tunnhårig han är nu med.

 

Nu väntar vi på Conny som jobbat dag idag med. Jätte skönt att han kan vara hemma lite på kvällen. Dags för ett blöjbyte hör jag.


Kommentarer
Postat av: Tova

sötnosen! Hehe, vi hade också sån där biblioteksträff via BVC häromveckan.



Och jag veet, Polarn o. Pyrets overaller är SÅ stora! Vi hade den minsta (stl 56) i våras och den passar typ fram fortfarande... hehe.

2010-09-22 @ 22:34:26
URL: http://trasslet.se
Postat av: liiah

åhhh så söt han är!

2010-09-23 @ 10:45:26
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vilken sötnos han är! :)

2010-09-24 @ 04:53:03
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0