vi har varit


Efter babysimmet med Conny och Neo i lördags for vi hem till mina svärfäräldrar.
Connys mamma fyllde år igår, så det blev lite tårta. Och hans pappa fyller 60 i januari, så vi planerar en resa till Thailand. Det verkar faktist som det kommer bli av. Kan väl påstå att jag längtar,
Vi kom hem igår kväll.

Idag är min stackars make inte helt frisk, så förhoppnigsvis kommer han kunna sluta tidigare.

Jag och Neo har varit på öppna förskolan. Idag fick han sitt första hela mål, han åt nästan upp en hel stor burk.

Imorgon blir det barnvagns bio, vi ska kolla på en "Ur och skur" förskola och luncha med mammorna.

Nu är det mission blöjbyte som gäller. Lägger upp lite bilder från helgen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0