frånvarande

Att jobba, vara mamma och vuxen är verkligen att ha fullt upp jämt.
Jag saknar Neo på dagarna, och när jag är hemma vill jag lägga all tid jag har på honom, sen när han somnar ska jag fixa allt annat här hemma.

Det händer mycket just nu. Midsommar helgen var vi på Skaftö där min mammas släkt har sommar hus och där jag har tillbringat mina somrar. Kommer bilder på det när jag har tid.
Vi åkte på onsdagen och kom hem söndagen. Vi hann dessutom tatuera oss på onsdagen, även bilder på de kommer.

Sen tillbaka till vardagen. I lördags tog jag min väska och åkte till bästaste Åsa i Örebro. Neo och Conny åkte till farmor och farfar och kommer hem på onsdag.
Jag har haft en super rolig helg med tjejsnack, födesedagskalas och krogrunda, och Örebro är en jätte mysig stad.

Nu är jag hemma, sjuk och längtar ihjäl mig efter mina grabbar.

På torsdag händer lite spännande saker som jag inte kan avsöja just nu.

Kommentarer
Postat av: Jasmin 21 år 3 barns(mamma)

Jaaa morötterna måste det vara!!!!! ska skippa det helt nu!



ska även köpa hem risgröt, ger mild havregrynsgröt...



förstår att det blir mycket med jobb och allt! Jag ska inte sluta läsa din blogg för det! :D

2011-07-05 @ 19:40:33
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Så är det! Jasmin är en riktig fining ;)

2011-07-05 @ 21:40:48
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0