bebis, vin och klippning

Idag har vi verkligen haft fullt upp. Jag börjaderedan klockan 7 imorse, med tvätten. Både Conny och Neo sov fortfarande, och jag gick väl nästan i sömnen ner till tvättstugan.

Sen fortsatte vi med frukost, bad i baljan, mer tvätt etc. Visst är det alltod så att det händer något när man är stressad, som gör att det bli ännu mer knappt om tid?!
När Neo är klädd och klar och vi håller på och fixar här hemma, så vad gör han, jo sätter sig i badbaljan med kläderna på och vattnet kvar.
Det var bara at byta allt igen. För sen skulle vi nämligen hem till fina Jasmin och sötaste Milo.

Där blev det lunch, bebis snack och prat om mycket annat. Massa mys i några timmar.
När jag sedan var tillbaka i Vällingby bestämde vi oss för att hälsa på Åsa och Julian istället för att gå hem.
Lite ost och vin, varsin burk till barnen och tjejsnack blev till att jag fick en supergod fläskfilégryta till middag, vi snaggade Neo och grabbarna fick bada.

Neo fick pyjamas och en flaska välling och somnade på väg hem i vagnen. Nu är jag precis hemkommen, Neo ligger i sängen och jag ska se fotboll.

Bild på min lilla ganster kommer imorn.

Kommentarer
Postat av: Maria mama 2 alice

skönt att höra att du är nöjd med nya vagnen, :)

som det känns nu kommer jag aldrig överge vår bugga, men man vet aldrig :)



allt bra med dig annars? :) kram

2011-06-04 @ 12:59:49
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Tova

Låter som en helmysig dag! Hoppas även denna soliga lördag blev härlig :)

kram

2011-06-04 @ 18:50:53
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0