långhelg eller?

Igår började långledigheten för de allra flesta. En helg som de flesta tillbringar med familjen för massa mys. Tyvär icke för vår del. Conny är ledig lördag och söndag, så för mig är det en helt vanlig vecka.
Jag tänker inte ens ge intrycket att det inte gör mig något.
Både igår och idag så känns det bara tråkigt, jag både vill och behöver ha en lång helg. Men men, man måste ju också ha mat på bordet så det finns inget att göt åt saken.
Så just nu bakar jag bröd, och sen ska jag sätta igång med en tryffeltårta, för att få tiden att gå.
Självklart blir det massa bus med Neo, men jag önskar C kunde vara hemma så vi kunde leka alla tre.

Hoppas ni andra får en fantastisk helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0