workingmom

Här händer det massor, i alla fall på jobbfronten.
Jag har fått ett jobb, och börjar redan imorgon.

Nu känns de här kanske som det optimala jobbet, men de är i alla fall som ekonomiassistent på 75 procent.
Så vi börjar med en provanställning på 2 veckor för att se hur det känns.

Eftersom att arbetsgivarn egentligen vill ha en heltidsanställd och jag inte kan lösa det med Neo så får det bli så till en början. 
Tyvärr är det en resväg på drygt 1 timme enkel väg, men det är ett jobb.

Jag sitter här och känner mig så sorgsen över att jag inte kommer få vara med min lila kille jämt.

Kommentarer
Postat av: Inez

GRATTIS TILL JOBBET NAIMA!!! :D Vad kul för dig.

Oj :O du har en timmes resväg?! Var ligger jobbet?

Kraam/ Inez

2011-06-15 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0