2011-03-09

Idag är verkligen en sån dag när det enda jag känner för är att krypa upp i soffan, slö glo på tv, läsa senaste nummret av Mama och njuta av lite god choklad.
Dom dagarna existerar inte i en småbarnsmammas liv, och skulle det någon gång vara en sådan dag är det inte en onsdag.

Går dagen var lyckad. Första riktiga vårdagen, en god lunch på stan och sen en promenad hem på ca 1,3 mil.
Vi köpte med oss fantasktiska semlor från Gateau, som jag och Conny njöt av på kvällen.

Idag är det enda som står på mitt schema att ta mig upp till centrum för att inhandla lite inför middagen och ett par nya pyjamaser till Neo.

Kommentarer
Postat av: sandlådemamman

:-) Såna dagar kan jag också sakna.. Man får vara glad om man får någon timme på kvällskvisten.

2011-03-10 @ 10:46:27
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0