bytas ut

Med anledning av en viktminskning på 6 kg sen innan jag blev gravid behöver jag byta ut hela min garderob.
Även kläder jag köpt så sent som i höstas är förstort.

Det finns verkligen inte mycket jag är mer allergisk mot än förstora jeans. Detta innebär att jag har nästan 10 par jeans som bara ligger och tar plats i garderoben.  Jag har nu börjat byta ut grejer, men har ännu inte hunnit köpa ett par nya svarta jeans. Men nu är dom på väg hem till mig. Svarta jeans tycker jag är ett måste i garderoben. I alla fall måste man ha 1 par. Det funkar både till vardag och fest.

Beställde alltså lite grejer från Nelly, och använde denna rabattkod för att få 100 kr rabatt.


Midge Skinny Wm Raw SEK 899, G-star - NELLY.COM

Blanche S/S Mini Dress SEK 179, Vero Moda - NELLY.COM 


Detta beställde jag. Håller tummarna för att det ska sitta som en smäck. Annars är det bara att skicka tillbaka det.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jag klämde ned mig i ett par Small. De satt inte sådär jättesnyggt i magen (har ju fortfarande en hel del som hänger kvar där efter graviditeten), men tjejen i butiken sa att de töjer sig en storlek och jag är precis som du, avskyr när de inte sitter tight, så de lär bli kanon (om inte nu så så småningom):D

2011-03-09 @ 20:52:17
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0