en helt vanlig dag..

...men ändå lite speciell. Idag är det Reese Witherspoons, Lena Olins, Anderw Lloyd Webbers och min födelsedag.

Mina två största önskningar har slagit in.
  1. Ingen snö (nästan), 12 grader varmt och solen skiner.
  2. Jag slipper laga middag. Conny och Neo bjuder mig på favorit greken i Sundbyberg.
Dagen började med en uppdukad frukost bestående av, äggröra, bacon, frallor, juice, mozzarella, skinka, och en mannafrutti. Mums!
Lite paket blev det med. Presentkort av svärföräldrarna, lite kläder och presentkort på tatuering av Conny. Tack!

Sen åkte vi in till stan för att jag skulle till kiroprakotrn. Efter det åkte vi till Chokladfabriken och åt tårta.
Conny körde på den tårtan vi hade på bröllopet, en mousse tårta på ljuschoklad, lime och kokosbotten, jag tog en macaroonbakelse. Tog lite bilder med Cs telefon, så ni får se senare.

Nu är Conny och fixar lite på solariet och sen ska vi ta en vårpromenad.

Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Kikar in och säger hej :)

Såg din adress på FL :)

Jätte fin blogg du har!

Hur mår ni?=)

Kramar



P.S GRATTIS på födelsedagen!

2011-03-22 @ 16:10:47
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0