hair

Dags att ta tag i håret igen. Har hittat produkter jag verkligen gillar, PHC Hair Repair shampoo och PHC Hair Repair hair mask. De inehåller nyttigheter som vitamin B5, veteprotein etc, och sen så luktar et underbart, röd grapefrukt super fräscht.

I Thailand blev mina toppar väldigt solblekta och slitna, så i helgen är det dags för en klippning och jag tänkte även färga så hela håret har samma färg.

Idag har jag även beställt Pantothenic Acid, som tillmestadels består av vitamin B5 men även vitamin D, kiseldioxid och andra saker som är super för en finare hy (bra mot akne), starkare naglar och starkare hår, och jag har även beställt Kokosolja, som ska vara jätte bra som inpackning, leave-in balsam och även pre-wash. Hitta detta hos Bodystore.

Allt för att få bättre kvalite på håret. Efter amning så håller ju håret på att bli sitt forna jag, men det är absolut inte lika tjockt som innan, jag hoppas på att skynda på den processen lite.

Lovar att uppdatera om min "hårkur" fungerar.


Slita och solblekta toppar som naturligt är nästan kolsvarta

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja man är ju en lite hormonbomb såhär efter födsel, allt är så nytt också. Men nu känns det bättre och jag har siktet inställt på att vi sk föröska åka ner om två veckor igen. Jobba bör man så att säga. :)

2011-03-03 @ 13:40:09
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0