soliga fredag

Går dagens rusk har bytts ut mot strålande sol. Jag blir så lycklig! 11 dagar kvar tills jag fyller år, och varje år önskar jag mig att våren kommit och snön är borta.
Tyvärr så händer det inte så ofta att den önskan slår in. Typ aldrig!

Var tvungen att gå tillbaka 1 år i bloggen för att se om det då var snö, och ja det var det. Samma väder som idag, soligt och vitt på marken.

Såg också att för exakt 1 år sedan gick jag idag in i graviditetsvecka 36. Visst blir man lite nostalgisk!
Saknar magen, men älskar att jag nu känner min lilla gosse och kan snosa på honom.

Bebismagen vecka 36

Idag ska vi i alla fall köra på den traditionella fredagsdaten med min mamma. Det har ju varit så nästan varje fredag, sedan slutet av min graviditet. Så skönt att hon är ledig så jag kan träffa henne en vanlig vardag.
Och dessutom roligt för Neo att leka med sin mormor.

Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0