sommartider hej hej

Godmorgon, vaknade och tyckte att det var väldigt konstigt att klockan var 10, men så kom jag på att igår samma tid var klockan bara 9. Sommartider hej hej!
Jätte dålig update de senaste dagarna har berott på att vi har fullt uppoch att jag inte orkat sätta mig här.
Har massa saker att berätt om, men jag tror jag tar det imorgon.

Idag ska vi hem till mamma och pappa där jag får min andra födelsedagsmiddag för i år. Underbart!

På menyn står:
  • Pilgrimsmusslor med knapersekt bacon och grön sparris
  • Lamracks med ungsbakade rotfrukter och chevrékräm
  • Tårta
Blir hungrig bara jag tänker på det.

Nu är det dags att hoppa in i en dusch och göra mig redo för denna söndag.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja, det måste vara underbart! Jag förstår inte varför man inte kan plocka dagar sådär i Norge - här är det antingen 8 månader eller 12 månader för mamma och pappa tillsammans och då har vi valt det längsta. Men som sagt, sparar vi halva min mammapenning på ett eget konto nu, så har jag ju så det räcker till sommaren, så vi ska försöka med det :)

2011-03-27 @ 13:29:33
URL: http://madeleines.se
Postat av: Sigrid

Hej Naimisen. Jag vill gärna skicka ett mer privat mail till dig, har du en adress jag kan göra det på?

2011-03-28 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0