FF

Igår när jag och Neo, eller ja bara Neo käkade lunch och Conny var och fixade lite ärenden fick jag ett sms av min mammakompis Åsa (eftersom jag har två vänner som heter Åsa så får jag säga mammakompis).
Hon undrade om jag inte hade lust att ta ett på FF (familjefria) timmar på stan. Vad tror hon att man svarar på det?
Det är väldigt sällan man kan göra något sånt spontant när man har barn, men tur nog har jag en väldigt förstående man.
En timme senare var vi påväg. Att gå i butiker utan barnvagn och gnälliga barn kändes så avslappnat.
Det blev en lunch, shopping och några glas rosé på Medis. En ganska välbehövd dag.

Självklart saknade jag mina killar, men gud va skönt att bara få egentid.
Tack för en trevlig lördag och en super bra idé Åsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0