resan

I och med att jag dragit igång hela den här Spårlöst-grejen så måste jag leta fram den informationen jag har.
Vilket inte alls varit svårt, då mina föräldrar har sparat ALLT i en pärm, från deras första ansökan om adoption till personliga brev dom skickat till barnhemmet år efter dom fått mig.

Jag har egentligen aldrig gått igenom papprerna, vissa har jag ju läst, men de flesta har varit massor text på spanska.
Nu har jag efterhand börjat läsa igenom en del av dom.
Även om jag kanske inte kommer komma med i programet, eller hitta min biologiska mamma så vet jag nu i alla fall mer om min bakgrund.
Det är otroligt spännande att läsa. Då det inte är någon tragisk historia så kan jag läsa den utan att det känns jobbigt.

Det finns flera anledningar till att min biologiska mamma valde att adoptera bort mig, hon var bara 17 år när hon blev gravid, hon studerade och hon var inte gift med min biologiska pappa. Detta är information jag redan visste.
Nu har jag fått veta namnen på mina biologiska morföräldrar och mina biologiska mostrar. Dessutom har jag fått veta vad dom jobbade med, och hur gamla dom var.

Kommentarer
Postat av: liiah - mamma till Belle

spännande! hoppas verkligen du kommer med...



ja visst har hon blivit stor? det går så fort ursh!

2011-05-03 @ 18:53:20
URL: http://www.mrsvandeerkamp.devote.se
Postat av: J. -18 och mamma till Julius

Jaha ska du vara med i programmet? Spännande! :)



Ja, det är ett underbart land. Jag hade också velat kontakta min biologiska familj om jag hade vetat något om dem.. :/

2011-05-03 @ 20:05:52
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja, det går toksnabbt i storlekarna! De senaste två till tre månaderna har hon gått från 56-62-68, snart borde det stanna upp här också tycker jag :D



Spännande det där med dina biologiska föräldrar! Måste kännas så stort att komma några steg närmare så. Kramar

2011-05-03 @ 20:44:19
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0