jag är en morot


Just nu kanske jag inte är en morot, man jag smakar så i alla fall. Vi har ju provat lite olika puréer som smakportioner för Neo. Idag prövade jag morotspuré första gången. Och det var en superhit.
Det lilla han fick tog slut super fort, och sen blev han så arg när det var slut.
Inga olyckliga grimarser, inte ens första skeden.
Dessutom tror jag att han börjar fatta att när han sitter i stolen och det kommer en tallrik är det mat till honom.

Nu är jag helt nerkladdad i puré.


Här har vi mammas lilla fotomodell, dagens outfit är de nya kläderna jag köpte i fredags.

Vi har varit och lunchat med Erica och Melker idag. Kollat på lite kläder etc.
Imorn ska vi försöka omma med på babymassage på öppnaförskolan. Får se om han tycker att det är skönt.
Det börjar klockan 10.00, det brukar kännas som det är lite tidigt för oss.
Fast den senaste veckan har Neo vaknat 07.30-08.00 och varit jätte pigg, så vi har fått in lite nya morgon rutiner.
Så det borde funka.

När jag började skriva detta inlägg låg Neo mitt i sitt babygym. Nu ligger han såhär.




Nu är det någon som behöver lite uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0