träningsvärk och mat försök


Igår körde jag ett styrketräningspass för bena här hemma, och jag vill ju lova att det är något jag känner av idag.
Har sådan fruktansvärd träningsvärk i rumpa och lår. Det är hemskt att sätta sig på toaletten.

Idag fick Neo smaka sin första mat, palsternack- och potatispuré. Han såg ut som världens olyckligaste när han fick det i munnen. Undra om det är smaken eller konsistenten som är så äcklig, eller kanske både och?
Ska försöka med morotspuré någon anna dag, se om det fungerar bättre.
Och till nästa gång ska jag vara redo med kameran så det finns bildbevis på hur olycklig han ser ut.

Nu har vi varit på stan och fika med Tova och Elliot, jätte trevlig. Det är en del att prata om, vi är ju lika gamla, gick på samma gymnasium, båda hade snabba förlossningar som slutade i badrummet och inte minst har vi ju barn.

Nu ligger plutten nymatad i sitt gym, jag ska snart hugga in på min godispåse och vänta på att maken blir ledig för denna helg.

Neo 4 månader, tränar på sin målgest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0