mr Diper man

Connys nya smeknamn på lillkillen är Mr Daiper man. Neo avverkar ungefär 40 blöjor på en vecka, så de blir att köpa mer blöjor varje gång man är på affären.

Helgen har varit mysig och framförallt har vi njutit av årets första sommardag. Conny har vrit ledig sen i fredags, och nu känns det lite trist att veta att han ska tillbaka till jobbet imorgon redan.
Vi har mest tagit det lugnt, fixat här hemma och umgåts med plutten.

Igår passade vi på att ta en promenad  i det fina vädret. En glass i Vällingby centrum, och varken jag eller Conny vill rekomendera GBs nya annanas solero.
Vi passade även på att gå förbi ONOFF och fixa en trådlös router, så äntligen kan jag sitta i soffan med min laptop.

Idag håller Conny på att städa. Kylskåpet är urrensat och urskurat, golvet är damsuget och svabbat och snart är vinterkläderna nerpackade.

Hur går det nu med Neos mage. Vi började ju med Sempers magdroppar, och de första dagarna funkade de alldeles utmärkt. Men i onsdags visade de sig inte vara något vi ville fortsätta med.
Stackars lilla vännen kräktes upp allt han fick i sig 3 gånger under dagen, och det luktade surt som bara den, och man märkte att han tyckte att det var jätte obehagligt.
Nu är vi tillbaka på Minifom som ändå hade en liten värkan på honom, och jag har ökat från 15 droppar till 20.
Och vi håller tummarna för att de ska gå bättre denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0