sjukling


Min stackars son har feber. Det är bättre idag än igår kväll, men han är fortfarande inte helt okej.
Igår hade han runt 39 grader, satt lugn och still och gosade i soffan och skrattade lite åt pappa.
Idag ligger tempen på strax under 38 grader, och det är ingen vidare fart på honom.
Han kan ligga och leka ett litet tag, men lämnar jag rummet blir det skrik.
Och jag som tänkt ta mig till öppna förskolan imorn för att träffa mina och Neos kompisar. Vi får se hur det ser ut med febern ikväll.

Det är så synd om honom, men också lite mysigt att få kramas utan att han vrider sig ur ens famn.

Natten blev skit, trots Alvedon. Han sov från 20, vaknade någon gång vid 22 och ammades lite. Sen som han som en sten till 10 min efter vi lagt oss. Då vaknade han, käkade och envisades med att vakna till varje gång jag la ner honom i sängen efter att ha vaggat honom till sömns. 1 timme höll vi på. Sen sof han som en stock till 05, då var det samma visa igen. Sen till 08, då han fick gröt. Vi va vakna i 1 timme sen tog Conny över och jag sov 1 timme till.
Hoppas på en bättre natt nu.

Vet inte om det är fler tänder på g, eller om det bara är en förkylning. Vi får se vad som händer.

Idag har vi vart och köpt reflexer till barnvagnen. Läste på en annan blogg om en tjej som gått över gatan på ett övergångsställe med barnvagn och blivit påkörd av en lastbil. Hon han skjuta undan vagnen, men själv dog hon. Dett var på eftermiddagen när det var mörkt, så då fick jag bråttom iväg för införskaffning av reflexer.

Nu ligger Neo och sover, jag har fått i mig en Cappuccino och är redo för att forstätta kvällens roligheter. En rastlös och febrig son och en lasange som ska lagas till min hungrige, hårt arbetande make.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Huvva, hoppas han kryar på sig!

2010-11-22 @ 20:25:08
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Ja jag tror jag minns vem du menar, den blonda eller?:P

Haha med sne mun typ?



Ska du ?:)

På proforma också?:)

Dem är bäst.

Det finns ett forum www.plastikoperationsforum.se där du kan läsa om operationen sen när det börjar bli dags

kram Love

2010-11-22 @ 20:26:09
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: liiah

nej men ursh, hoppas lillen blir kry snart! och fyfarao vad hemskt med hon som körde barnvagnen och blev påkörd! vilken mardröm!!!

2010-11-23 @ 09:44:20
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: liiah

glömde ju skriva att JA hon har verkligen växt, helt otroligt! och hon har börjat "prata" mycket mer de senaste dagarna, fått ännu mer karaktär . . det är så kul men ändå blir man lite vemodig att det går SÅ FORT!! kraaam till er<3

2010-11-23 @ 09:45:09
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0