tand nummer 2 och jag älskar....

Jag älskar hösten när det är detta underbara väder vi har och haft den senaste tiden.
Jag älskar att få ta fram höstkläderna och jag älskar höstmodet.
Jag älskar att vara mammaledig. Att få va ute och njuta av vädret under dagarna och hem och mysa ner mig och Neo i soffan sen. Det är helt fantastiskt att få dra på sig kläderna och gå ut i solen och hela världen är gul, orange och röd.
Jag njuter att att få vara med min underbara son så mycket jag får. Även fast det är ett dygnet-runt-jobb så är det inte lika stressigt som att ha ett jobb. Man tar allt i sin takt.
Går där med vagnen och ser en liten kille som aningen sover eller kollar in alla fina färger runt omkring.

Livet känns just nu alldeles underbart...

Idag är tand nummer 2 framme, att få riktig lunch är numera höjdpunkten här i livet tycker han och allt rullar på som det ska.

Kommentarer
Postat av: liiah

åhh jag längtar så tills jag också kan ströva omkring i det fina höstvädret med min lilla son eller dotter :) jag fantiserar om det varje dag när jag går ut i det fina vädret .. önskar han/hon var här nuuuuu :) hoppas ni får en underbart mysig helg du och din lilla familj! kramar

2010-10-02 @ 16:56:48
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Inez

Man blir så glad när man ser att du mår bra och att du är lycklig :D

Hälsa Neo och Conny från mig

Lägg up fler bilder! ;)

2010-10-04 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0