bajsigt


Glömde berätta det, är egentligen inte så roligt, men denna humor man får som förälder.
När vi satt i bilen upp till BVC hör vi hur någon sitter och pressar på i baksätet. Vi viste vad som var på gång, men trodde inget hade hänt än.
När jag skulle ta upp Neo ur sin stol känner jag att det luktar, kollar efter hur det ser ut på ryggen( då han inte bajsat på ett par dagar brukar det bli mycket), inget där. Tills jag knäpper upp munkjackan, det är bajs över hela magen!

Ljudlöst och massa hade det kommit. Det var bara att duka upp i bagageluckan, handukar och våtservetter.
Hade han gjort det 10 minuter tidigare hade vi varit hemma, det är så typiskt. Tur att man lärt sig att alltid ha extra kläder med sig till honom.

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Vet hur det är... ;)

2010-09-09 @ 18:39:22
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Inez

hahahahahahhahahaha jag dööör av garv!

Det är alltid och kommer alltid vara roligt med bajs :P

2010-09-10 @ 13:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0