dyk och tand?


Nu är vi nyss hemkommna från babysim, och idag fick vi dyka. Neo tyckte att det var lite läskigt, så förhoppningsvis går det bättre nästa gång.
Han sitter och sover som en stock i bilbarnstolen, helt slut stackarn.

Imorse upptäkte jag att hans tandkött var svullet och utåtbuktande på ett ställe, och jag kände efter. Det både känns och ser ut som det växer. Men det konstiga är att det inte är någon utav framtänderna, utan det ser ut som det är tredje eller fjärde tanden på högra sidan i överkäken. Kan tänderna komma först där?

Nu väntar vi på Conny som är på gymmet. Vi ska åka och käka lunch på Max, det är typ över 2 månader sedan jag käkade hamburgare så det ska bli riktigt gott.

Inatt vaknade jag och var jätte hungrig. Framförallt var jag sugen på en pastarätt mina föräldrar brukar göra.
Det är pasta med en sås på curry, olivolja, paprikapulver, vitlök och herbamare, med räkor och pilgrismusslorr i. Mums, ska kanska ta och fixa det till middag ikväll.

Imorgon ska vi gå och rösta, eftersom att det är viktigt att uttnytja sin rätt till att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0