för evigt


Tänk att man vara så lycklig. Jag har en underbar man och en fantastisk son, som ger mig massa kärlek.
Kan man begära mer?!
För oss är det verkligen tills döden skiljer oss åt, ingen av oss tvekar på det.
När lilla Neo kom blev kärleken bara större. Och när jag ser dom mysa och skratta tillsamans fäler jag en tår av glädje inombords.




Imorgon ska vi in till stan och träffa två tjejer som gick samma ekonomi utbildning som jag, Linda med sin dotter som är lite mer än en månad äldre än Neo och Linnéa med en liten imagen som ska titta ut om lite mer än en månad. Det ska bli jätte kul att träffa dom båda igen, och snacka bebis och en massa strunt.

Kommentarer
Postat av: liiah

ska bli så kul att ses igen! :)

2010-09-14 @ 10:14:43
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0