mellanmål

Mellanmål till barn kan vara ganska dyrt, framför allt om man köper det som är färdigt som gröt, smoothies etc.
Fick tipset att ge turkiskyoghurt med frukt eller vanlig yoghurt blandat med grädde ooch frukt.
Eftersom barn behöver extra fett så är det bra att tllsätta lite om det är vanlig yoghurt.

Idag blandade jag sockerfri fruktyoghurt med lite vispad grädde och bananbitar. Neo slukade en hel skål (vilket han inte gjort om det var gröt).
Det kanske inte är så att han kommer få det varje dag, men det var inte sista gången. Han älskade det verkligen.


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Nä men precis. Det är den sammanhängande sömnen jag saknar! Jag sover säkert 7-8timmar per natt och iband även litegranna på dagen. Men det skulle ju vara underbart att få sova typ 5-6timmar i rad :)



Kram!

2011-04-12 @ 17:54:21
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Thea

Banan och grädde..? Can work! :)



Jag vill inte ha ett par slim, det blir ÄNNU mer clownvarning liksom. ;) Jag är 175 och har storlek 41-42 i skor. Hur lång är du och skostrl?

2011-04-12 @ 20:09:15
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0