en dag


Tänkte dela med mig av dagen i lite bilder.


Vi gick upp vid 08.30, och efter lite käk så fick Neo leka lite i sitt babygym. Conny som jobbar låg då fortfarande och sov.


Efter lite till käk, och bus med pappa så blev grabben så trött att han somnade i gymmet. Då blev det frulle för oss, och jag passade på att ta en dusch.
Känns numera lyxigt att få ta en lååång dusch. Underbart att få port kräklukten ur håret och bara få njuta av lite tid för sig själv.

Bilden jag utlovade på stackarn

Idag provade vi även med samma puré som tidigare. Det mesta hamnar ju utan för, och Neo ser sååå olycklig ut. Fast denna gång gick det bättre en sist. Efter ett litet tag fattade han att det var mat, och då åt han upp allt (typ 2 teskedar).Det gäller att ha lite tålamod bara.


Sen var det bara att vänta på Miriam som skulle komma och fika med oss. Neo fick sittaoch kolla ut, vilket han tycker är jätte spännande. Jag satt då och fixade lite på datorn.


Medan vi traskade upp För att träffa Miriam i centrum somnade han. Idag har vi även satt på sittdelen på vagnen för att testa om han tycker om det.



Till lunch blev de japanskt. Stackars Miriam fick ordna allt, hämta maten bära brickor etc. Neo var måttligt road av att sitta och glo på oss när vi käkade. Men när vi var klara blev han också utfodrad.



Efter lite spanade efter klänningar till Miriam Blev det en fika på Wayne´s. Neo somnade igen.
Miriams mobil är fastklistrad i handen, massor sms blir det.
Sen tog hon bussen hem, och jag och plutten traskade hemåt.

Nu ska vi lägga oss och gosa på soffan.


Kommentarer
Postat av: Inez

Åååhhh vad fina och gulliga bilder!!! :D

Det blir nämligen mycket roligare att läsa bloggen om man får se lite bilder också;) <3

Naima! Du har verkligen världens gulligaste unge!!

jag är avundsjuk.

2010-08-16 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0