8 månader

Idag är det hela 8 månader sedan Neo föddes. Det känns så konstigt.
Han har levt 2/3 av sitt första år, han har gått upp från 2860 gram till 8450 gram och från 47 cm har han nu blivit 67 cm.
Det är ingen liten plutt som sover hela dagarna, och bara ligger där lelös, jag har en grabb med världens vilja som inte vill sitta still 1 sekund. Mitt nya smeknamn på honom är "Neo-bråttom".
Allt ska gå fort jämt, han hade VÄLDIGT bråttom ut ur magens varma tillvaro, haaan kunde inte ens vänta tills mamma kommit in till sjukhuset, ligga ner är inget för honom då ser man ju inte allt spännade runt omkring och leksakerna är roliga någon minut.

Vår underbara lilla kille börjar bli stor, och jag älskar att få ha honom i mitt liv!


8 månader, på väg ut i kylan


8 månader, iklädd pyjamasen

Kommentarer
Postat av: åsa

åh fint, han har tossorna ja snackade om förut :) såna som ja gav till leo... dom är iof gigantiska på honom nu men snart så ;)

2010-12-07 @ 22:11:07
Postat av: Anonym

Åh hej! Vad kul att du tittade in. Synd att du inte gjort det tidigare så jag kunnat följa dig med ;-)



Måste säga att Neo är söt han med. Är inte våra barn lite lika? Haha. Väldigt söt i alla fall.

Var bor ni?



Ha en mysig kväll!

2010-12-07 @ 23:02:50
Postat av: Danni

Uuupps, mitt namn försvann...

2010-12-07 @ 23:03:34
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Jasmin

Så svårt att veta vilken storlek milo kommer vara i sommar, försöker bara ge tips på storlekar till folk, men vet inte riktigt vad jag ska gå på, men men det löser sig.



Va mysigt att han är mindre! Jobbigt att bära en tung bäbis ju...



Han är super fin!!!

2010-12-08 @ 00:37:52
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Tack för din kommentar.

Man kan ju verkligen undra varför dem läser om den suger..man jag tror jag vet vilka dem är som skrivet dessa kommentarer.

En 17 årig tjej och hennes "gäng" :P Hon är mamma btw :P

kram Love

2010-12-08 @ 09:52:17
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0