åkpåse

Jag har ju vari på jakt efter en overall till Neo, och när mamma erbjöd sig att köpa en lite dyrare i julklapp så var min första tanke en Didrikson eller en Molo. Men som vanligt är jag sent ute, och det är slut överallt i han storlek.
Vi har sprungit både på stan och i Kista, men inget som jag vill ha.
Sen slog tanken mig att köpa en varmare åkpåse istället. Då Neo hatar att bli påklädd, och bara sitter i vagnen när vi är ute.
Har nu spanat in 2 jag vill ha, antingen en Voksi Urban eller en Eisbärchen.
Vad tycker ni?

Voksi urban

Eisbärchen (en i svart)


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jaa håller med, vi kommer också satsa på en varmare åkpåse till lilla milo sen, man kan ha tjockare fleece overall på sig och härliga mysiga ullplagg, jag menar det är ju sååå mysigare att sitta i mjukis kläder i mjukt varmt och skönt fodral! :)



hoppas du hittar något du gillar!!!

2010-12-06 @ 17:16:30
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0