bestämt mig

Nu ska jag äntligen ta mig i kragen, leta fram träningskläderna och pallra mig iväg till gymmet.
Inte idag, men måndag känns som en bra dag att börja på.
Jag vet hur bra jag mår när jag väl har börjat, men jag är väldigt seg startad.
Det gäller att passa på de dagar Conny kan ta Neo i någon timme. Så snart blir det väl att vi får lägga upp ett tränings schema, eftersom han också är angelägen om att få gå iväg 3-4 gånger i veckan.

Jag känner mig riktigt peppad, det är framför allt för att jag kommer få min egna tid och kunna slappna av, och dessutom känna att jag gör något för min egen skull.

Gymmet here I come!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Åhh vilken lycka att få träna!!!!!!!!!!!!!!!!

sååååååå avis!!!!



Lycka till och hoppas du får kraft/tid att komma i väg!



kram

2010-12-09 @ 18:48:03
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: liiah

KUL! lycka till :)

2010-12-13 @ 14:30:07
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0