borta bra, men hemma bäst

Sitter nu i vår underbara sköna soffa här hemma. Efter att ha blivit ompysslade ett par dagar är det skönt att vara hemma.

Hemma där man inte behöver anpassa sig efter andras rutiner, där man kan komma och gå som man vill och allt är på våra villkor.
Jag älskar att vara hemma, hemma och bara mysa med min familj.

Imorn ska Conny jobba, sen är han ledig till den 3 januari, så jag och Neo får sköta oss själva.
Det blir till att spana in mellandagsrean (äntligen), och se om det finns något fint kvar.
Är nu på jakt efter en party klänning, och gärna ett par snygga party skor.

Hur som helst, nu är jag i alla fall hemma och ska se till att uppdatera bloggen lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0