detour

Tanken var idag att bara traska upp till Vällingby centrum, byta lite klappar och sen gå hem.
Så blev det med, men efter det kom mamma och Miriam och plockade upp oss, och vi har spenderat ett par timmar i Kista.
Nu är jag hemma hos familjen i Norrviken, och Conny är på väg hit.

Har hittat 2 klänningar och 1 par skor jag skulle kunna tänka mig, fast på Nelly.
Däremot har jag svårt att bestämma mig vilken jag vill ha. Vad tycker ni?

 

Tilly Dress SEK 379, Jeane Blush - NELLY.COM

 

 

 

Cairo Dress SEK 319, Motel - NELLY.COM





Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

GOTT NYTT ÅR! =D

På bloggen finns nu allt knäppt jag lärt mig under 2010!

Har du lärt dig något andvändbart, roligt eller helt enkelt knäppt?! =D

2010-12-31 @ 00:32:30
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Inez

Tycker du ska köpa "Cairo dress". Tyckte inte att den andra var snygg. Armarna på den andra klänningen såg ut som en klänning a la "prinsesskalas". Dessutom var den alldeles för enkel och tråkig. Visserligen kan man ALLTID fixa den mest tråkiga outifiten med hjälp av lite accessoarer. Hur som helst...

"Cairo Dress" var snyggare och dessutom var det snyggt med v-ringningen i ryggen. Kör på den : )

2010-12-31 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0