kvällen före dopparedan

Detta år tog jag på mig uppgiften att klä granen hemma hos mina föräldrar.
Och vart eftersom kvällen rullar på blir högen av julklappar bara större och större.
Vi turas om att stänga in oss i matsalen för att slå in det sista julklapparna.

Nu känns det verkligen som att det snart är jul. Julmusiken strömmar ur högtalarna, det luktar skinka och köttbullar blandat med silverputs, lack och gran.

Som tradition brukar vi denna kväll alltid beställa hem pizza, men i år var vi alla överens om att beställa hem thaimat. En ny tradition kanske?

Jag ska nu återgå till det julstök vi håller på med här.




Kommentarer
Postat av: Liiah

God jul till dej också gumman och till fina familjen :) kram!

2010-12-23 @ 21:44:29
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0