live..

..just nu följer jag Madeleines blogg, som jag följt ett par månader nu. Hon gick in i graviditetsvecka 37 den 11/12 och tidigt imorse gick vattnet. Spännande att se vad som händer!
Jag har som sagt med spänning följt andras graviditetsbloggar och mammabloggar, sedan jag själv blev gravid. Innan var jag inte ett dugg intresserad av det.

Det måste va en bästa julklappen att få sin bebis lagom till jul och få fira jul för första gången som en liten familj (när man trodde att man skulle få bebisen efter jul).

Dagens alla lyckoönskningar går till dom!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Följer också Maddes blogg och visst är det spännande? Fast jag blir lite avis också för hon och jag hade samma BF och nu verkar hon få nästan en hel månad innan ;) Men jag är samtidigt självklart så glad för deras skull!



Vilken vecka är du i?

2010-12-16 @ 14:51:22
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, jag längtar verkligen! Men man kan ju inte jämföra varandra bara för att vi har samma BF men så gör jag det ändå :)



Hihi, jag läser också en massa gravidbloggar + mammabloggar, tycker man kan få så bra tips av varandra. Så här kommer jag kika in ofta nu :)

2010-12-16 @ 17:37:53
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0