tjuvtitt

Jag hade egentligen inte tänkt att visa vad jag köpt i julklapp här innan dom blivit öppnade.
Men det var en sak jag inte kunde låta bli att visa, nämligen an av klapparna jag köpt till Neo.
Eftersom han inte kan läsa detta så spelar det ju ingen roll.

Denna tröja trodde jag hade slutats sälja, eftersom den inte längre fanns på Zaras hemsida.
Blev superglad när jag då hittade den. Tyvärr är den något stor än, 9-12 månader (78 cm). Men den går nog på ändå.

 

Zara har verkligen bland dom snyggaste kläderna för barn, skulle kunna shoppa hur mycket som helst där. Även till lite äldre barn och tonåringar har dom väldigt snygga kläder och de är prisvärt dessutom.                                        Synd att det bara finns inne i stan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg tröja, den blir lillkillen cool i :D



Svar: Man blir väl det antar jag, hehe ;)



Det är bara roligt om man får mer läsare, dock fungerar det mest som vardagsblogg men det är skönt att ha den när man behöver skriva av sig :)



Jag har haft migrän i många år men inte så ofta. Det har blivit oftare sen jag började på mitt jobb för tre år sedan och nu sen jag blev gravid har jag haft migrän 2 gånger :P Det finns ju dessutom inga migränmediciner som är säkra att ta som gravid så man får härda ut när det smäller till. Har inte tagit medicin tidigare heller pga att det varit så sällan...

2010-12-16 @ 20:12:27
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Madde

Finns det nån webbshopp med zarakläder?

2010-12-16 @ 23:30:24
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Linn

Kikar in här via FL! = )Fin blogg du har!!

2010-12-17 @ 07:57:07
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0