underbar natt


Inatt har vi haft den bästa natten sen Neo kom. Efter en lång dag på stan och massa nya människor. Så va han helt slut när vi kom hem. Efter käk och en ren blöja somnade han snabbt i sin egna säng vid 23.
Nästa gång det var dags för mat var klockan 05.30!! Sen kl 08, och tillslut gick vi upp 10.45!
Snacka om att man känner sig som en människa idag.

Igår var det alltså en långis på stan. Vi träffade Åsa i Rålis, för picknick. Sen dök mina gamla kollegor och vänner Marcus och Frankie upp, och gjorde oss sällskap. Alltid skönt att träffa folk som inte bara ser än som "mamma", utan att man faktiskt är en egen person, och att man inte är så annorlunda från innan.
Några timmar senare kom Tove. Och sen bröt vi upp för att gå och käka en sen middag.

I onsdags blev Neo 14 veckor. Han börjar bli så stor. Den senaste tiden har han börjat äta på händerna och dregla en massa. Det kan va så att jag inbillar mig, men jag tycker mig börja skymta något vitt under tandköttet. Kan det vara en tand på gång redan?

Neo 13 veckor & 6 dagar



Vi var i alla fall och träffade Emilia och hennes vilda Freija. Freija, som är en jätte söt snart 6 månaders tjej, ligger inte still en sekund. För henne var det jätte intressant med en annan bebis.
Neo tycker också att det är kul, men han ligger bara och kollar och ler. Freija skulle klämma och känna, och försökte sno Neos napp. Det var jätte roligt att se.
Om några månader kanske han är där själv.

Nu bär det snart av till Kairo badet med min mamma och Miriam. Sista dagen innan semester för Conny, helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0