fika dag


Nu har jag landat hemma efter en ganska lång eftermiddag på stan. Måste erkänna att jag känner mig ganska slut.
Åkte in redan vid 12.30 för att möta upp Svava och Tommy. Det blev en 3-timmars fika på Waynes för att ta igen den tiden vi inte setts på.
Svava håller på att planera en Baby shower för mig, så det blev lite att fixa de sista detaljerna inför det.
En sväng förbi Panduro för att köpa Sugarpaste, som vi ska göra lite söta figurer av till Cupcaksen. I den affären fastnar man ju alltid lite för länge.
Där mötte vi upp två vänninor till Svava, och for vidare till Muggen för lite mer fika.
Sen var det bara att ta sig hemmåt. Shoppde lite falukorv till kvällens middag.

Resten av kvällen blir på soffan med lite iste och en klubba från Colombia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0