tack philips


Imorse vaknade jag av att Conny klev upp, ungefär som varje morgon. Trött som jag fortfarande var kollade jag på klockan, för att se om det var läge att somna om, 12.01 visade den!
Jag är ju ledig, så egenligen gör det inget, men det känns inte helt okej att sova bort hela dagen ändå.
Framförallt var jag chockad eftersom jag inte varit uppe på toa en endaste gång under natten, och att jag fortfarande kände mig som en klubbad säl.
Men nu var det som det va och jag flög upp och kastade på mig lite kläder.
Conny, som egentligen velat träna innan jobbet, tog den dagliga snabb frukosten framför sportbladet på nätet, och när han slår på datorn upptäcker han att klockan bara är 08.26!
Min underbara Philips Wake Up-light verkar leva sitt egna liv ibland.
Det var ju ingen idé att gå och lägga sig igen, så jag får kompensera det med en power-nap lite senare under dagen.

Trotts det underbara vädret idag känner jag mest för att stanna inne just nu. Men det kanske blir en liten promenix senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!



Hittade din blogg ikväll och har läst lite i den, vad mysigt att du snart ska ha barn! Du har verkligen världens häftigaste grej framför dig!! Åh, jag vill också föda, kanske låter knäppt men det är så otroligt mäktigt!



Kramar från Erica

- en annan ung mamma med en blogg



2010-03-11 @ 00:17:51
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0