hålla löften

Det känns som jag säger saker, som jag senare har svårt att hålla.

Skulle ju se till att då in ett längre inlägg igår, men icke.
Jag har massa fina bilder, och andra saker som jag skulle vilja berätta.

Livet för oss ger mig inte tiden, eller orken att ta tag i det bara.
Jag mår dåligt av att sitta inne när det är fint väder. Jag och Neo är alltås på språng mest hela dagarna.
Vi är tidigast hemma vid middag, och det innebär att jag inte kan sätta mig här förän Neo somnat.

Som jag skrev för ett par dagar sedan så är jag dessutom i behov av en semester. Neo somnar absolut tidigast 20.00, efter det ska jag fixa middag, sen har jag tid för datorn, men inte ork.
Då däckar jag på soffan.

Idag blir det något lugnare. Vi ska ut och leka i sandlådan på gården, gå upp till centrum och handla lite mat och sen bara vara hemma.
Vi får se om jag orkar fixa med bilderna senare idag annars får de bli till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0