ny barnvagn?

När vi gav oss ut i barnvagnsdjungeln första gången slutade det med att vi eller jag hade två vagnar det stod mellan,
vår fina Bugga och en Urban Jungle.
UJn föll på mållinjen på grund av att den inte går att ha barnet vänt mot sig i sittdelen.

Nu är jag en otroligt impulsiv person, vill jag ha en sak vill jag ha det på en gång. Däremot har jag nu gått och klämt och känt på UJn ett tag nu. Framförallt efter denna jobbiga vinter. Och igår så bestämde jag mig nästan för att lägga ut Buggan för försäljning, och köpa en UJ istället.
Min vän Emilia har ju en UJ och när jag var tvungen att dra vagnen bakfram, så körde hon lätt över all skit.
Neo är tillräcklig stor för att sitta framåt, och jag tycker väl inte stt det är extremt kul att dra barnvagnen baklänges så fort det är lerigt eller man ska passera en grusgång.
Tro mig jag ÄLSKAR min bugaboo lika mycket fortfarande, men det där med att den är så smidig försvinner helt så fort man sätter på vinterhjulen.
Jag är ingen person som orkar byta hjul när jag går in.
Och framörallt känner jag att jag behöver förnyelse (och lite pengar att lägga på annat).

Jag får se hur det blir. Jag ska suga på den karamellen lite till, och allt beror ju på vad jag får för den.
Den är ju trots allt bara 1 år gammal, och den kommer ju med extra allt. Om någon är sugen på en superfin Bugga kan ni ju kontakta mig, här eller på min mail [email protected].



Kommentarer
Postat av: freja

jag flyttade till sollentuna, sjöberg, på heltid när jag var ca 13 år och flyttade från sollentuna när jag var 17 år tror jag? när jag precis slutat ettan i gymnasiet iaf! :)



känner mig inte riktigt som en sollentuna-tjej.. är uppvuxen i centrala sumpan och duvbo större delen av mitt liv ;D

2011-04-04 @ 08:35:45
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Maria- mamma till Alice

men, ska du ge upp kärleken till buggan?! var det värsta :) är supersuper nöjd med vår :)

2011-04-06 @ 16:51:38
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0