snabb lunch

Nuförtiden är det lyx at få äta en lugn lunch i fred, än mer att få en lagad lunch.
Snabbmat i all ära, men det är ju faktiskt varken speciellt gott eller nyttigt.

Ett måste för mig att ha hemma är tonfisk, jag älskar det i alla former.
Rå, på burk, grillad osv, men den på burk är ju lätt att ha hemma.
Det är bara att slänga ihop en pasta, eller en sallad.

Idag körde jag Abbas Tonfisk Xpress med grillad paprika som smörgås, bara lite sallad och cream fraich och peppar så har man en jätte god lunch.



Skulle även rekomendera Icas tonfisk med curry eller att göra en smörgås på dansktrågbröd. Bästaste Åsa introducerade den för mig, och den är super.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mumsigt värre! puss <3

2011-04-28 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0